ogen raar!!
Gepost 26 oktober 2005 - 10:39
Gister schrok ik me weer een hoedje!!
Ik stond op en had aan 1 oog ( linker ) allemaal lichtflitsen. Als ik naar links keek, gingen de flitsen als het ware met me mee. Ik zag van boven tot onder een rand van flitsen, ik weet niet hoe ik het uit moet leggen. Gelukkig duurde het maar 1 kwartier, de vorige keer 2 uur! Ik kon niet meer normaal kijken door het licht zeg maar.
Weet iemand wat dit is? Of iemand die die ook weleens gehad heeft?
Vind het maar eng!!
Cat.
Gepost 26 oktober 2005 - 11:05
Gepost 26 oktober 2005 - 11:08
Ik zou gewoon even naar je huisarts gaan.. Dan kunnen ze kijken of het iets met je ogen te maken heeft of niet. Zo niet, dan kan het heel goed die oogmigraine zijn. Maar ok ik ben geen arts, dus laat het ff nakijken

Gepost 26 oktober 2005 - 03:18
Ik heb zelf wel vaak last van "sterretjes", als ik een keer flink hoest of te snel opsta krijg ik er last, terwijl ik dit vroeger nooit had. Hmmm, moet er toch ook maar s navraag naar gaan doen.
Jij sterkte!!!
Gepost 26 oktober 2005 - 03:36
Gepost 27 oktober 2005 - 08:41
Ik word er echt misselijk van en mijn maag draait. Na een half uur tot een uur is dat voorbij.
Kan het bij jou misschien ook van de medicatie zijn ?
Nancke
zal ook nooit de ernst van het grappige leren kennen !
Gepost 27 oktober 2005 - 02:40
Gr. Cat.
Gepost 27 oktober 2005 - 07:57
Gepost 28 oktober 2005 - 01:24
Mijn huisarts doet eigenlijk alles af met dat ze het niet weet...ik kan goed zien, dus ja. Ze snapt het niet denk ik. Terwijl ik het net zo formuleer als hier op de site.
Daarom kan ik het beter aan mijn GE vragen, die heeft er verstand van.
Mss is het wel oogmigraine! Dat kan natuurlijk ook. Maarja, gissen is ook niet verstandig, ik ben tenslote geen arts!
Gr. Cat <_<
Gepost 02 november 2005 - 02:48
Gepost 02 november 2005 - 09:38
Mss dat eea met hoofdpijn te maken heeft..ik weet het niet.
Zal het wel vragen aan de GE.
Ciao, Cat.
Gepost 27 oktober 2007 - 08:53