Wanneer houdt het eens op?! Stan a.s. vrijdag met spoed maag- en darmonderzoek
Gepost 06 juli 2010 - 09:36
Ook ik vind dat die mensen maar eens een kind of zelf een ziekte moeten hebben. Dan veranderen de regels heel snel denk ik. Gelukkig dat je nog lieve vrienden hebt die je toch helpen zodat Stan maandag al kan prikken. Heel veel sterkte Sam met alles. Het valt allemaal niet mee en ik denk daarom ook veel aan jullie gezin. Knuffels en liefs Kaatje
Gepost 06 juli 2010 - 09:59
Als je dertien bent, is ijdelheid inderdaad onderdeel van het dagelijks leven!
Groetjes en een knuffel, ik denk aan jullie!
Gepost 06 juli 2010 - 10:11
Hoop echt dat die stijgende lijn zich door zet.
Heel fijn dat Stan met hulp van buitenaf al kunnen starten met de Humira.
Heel veel suc6 en sterkte met alles
Gepost 06 juli 2010 - 10:14
En dan straks de humira erbij en een lange vakantie.....
Dan MOET het toch eindelijk eens goed komen met ons forum toppertje?!?!
Gepost 06 juli 2010 - 10:24
Maar het moet nu toch goed komen he....
Echt lief van je forumvriendin...super dat Stan daardoor nu echt met de humira kan beginnen
We gaan er nu "gewoon" van uit dat de Humira het middel is voor Stan !
En ik duim heel hard met de anderen mee !!
De tijd zal alles leren......
Gepost 06 juli 2010 - 11:49
Hopelijk komt nu snel alles stapje voor stapje weer goed (beter)
for those who fight for it, life has a flavor that the protected will never know...
Gepost 06 juli 2010 - 12:05
Gepost 06 juli 2010 - 01:09
Dat spreekt voor zich he?! Ik heb ook veel steun aan de berichten die jij mij stuurt!!
Die ijdelheid dat herken ik ook wel hoor. Mijn oudste zoon is 15 en je wilt niet weten hoeveel potten gel er hier doorheen gaan! En vooral ook, hoelang hij bezig is het in zijn haar te smeren. Ik vind dat wel ontzettend leuk om te zien hoor.
Wat fijn dat iemand je (of eigenlijk Stan) heeft kunnen helpen!!
Ik hoop dat het vanaf nu alleen maar beter zal gaan met Stan!!
Liefs,
Puck
Gepost 06 juli 2010 - 02:08
Ik ben zooooooooooooo benieuwd. Hopelijk gaat het werken als een tierelier en knapt hij op.
Liefs
Groetjes Brigitte
Gepost 06 juli 2010 - 03:03
Gepost 06 juli 2010 - 03:25
Sam, hoe kijkt Stan tegen deze behandeling aan? Aan de zijlijn toekijken is een hele opgave maar zelf de behandeling ondergaan moet ook niet uitgevlakt worden ( en hij is nog zo jong ) maar gelukkig heeft die zijn vader als voorbeeld van hoe het kan gaan.
Lieve groetjes en met Stan als aanvoerder moet deze strijd gewonnen worden. Ik eet er alvast een
Gepost 06 juli 2010 - 04:32
Stan weet goed wat deze behandeling kan betekenen, dus helaas ook alle mogelijk negatieve bijwerkingen. Maar hij beseft ook dat hij geen keus heeft en wil na al die jaren sukkelen het liefst nú weer alles mee kunnen doen. Ook wil hij in augustus nog één keer gaan proberen om het voetbalseizoen als keeper goed te starten èn mee te kunnen blijven doen. Als dat weer niet lukt, heeft hij besloten om er dan maar mee te stoppen en dat zou ik voor hem heel erg vinden. Al naar een andere school door zijn ziekte en dan ook nog stoppen met datgene dat je het liefste doet..... Moet er nog niet aan denken, dus dat doen we dan ook maar niet
Het goede nieuws is dat hij natuurlijk ook ziet dat het met Gert echt stukken beter gaat sinds de Humira. Dus we hebben en houden maar weer goede hoop!!!!
Gepost 06 juli 2010 - 05:20
zolang hij maar kan blijven voetballen
knuffel

alles kan -- als jij het laat gebeuren
Gepost 06 juli 2010 - 05:41
En dat hij door kan gaan met voetballen.
Liefs Linda
Gepost 18 juli 2010 - 11:34
Fijn dat jullie lekker een weekendje weg zijn geweest met 't hele gezin! Dat heeft een mens zo af en toe eens nodig he!
Maar wat heerlijk om te lezen dat Stan zich beter voelt! Dat is pas echt goed nieuws!!
Ik hoop van harte dat dit de (stijgende) lijn is voor de toekomst!
Liefs,
Puck
Gepost 20 juli 2010 - 08:10

Help