Hopen dat je meer duidelijkheid krijgt.
maak me zorgen
Gepost 08 februari 2010 - 07:56
Hopen dat je meer duidelijkheid krijgt.
Gepost 08 februari 2010 - 08:15
Jammer dat de uitslag van de ontlasting er nog niet was!
Hoop dat de arts donderdag meer duidelijkheid kan geven.
Groetjes Willie
Gepost 08 februari 2010 - 08:21
En jammer dat de uitslagen van zijn ontlasting nog niet binnen waren
sterkte en succes ook voor je zoontje dikke knuf
Gepost 08 februari 2010 - 09:43
Wat zielig he, voor zo'n ventje.
Hopelijk vallen de uitslagen mee en hoeven er geen nare onderzoeken voor hem te komen.
Ik wens jullie heel veel sterkte
Tini
Alles van waarde is weerloos
Gepost 09 februari 2010 - 09:21
succes
frank
Gepost 09 februari 2010 - 10:06
@allemaal bedankt voor jullie reacties, heb gisteravond even een potje gehuild bij mijn man kwam er even allemaal uit. Ook mijn grote angst dat ik hem crohn heb meegegeven, want de arts zei de vorige keer dat het dat hoogstwaarschijnlijk niet zou zijn en dat ze bij kleine kinderen alleen bloedprikken als het echt nodig was omdat ze kinderen zoveel mogelijk willen ontzien. Toen hij gister zei ik wil bloedprikken om uit te sluiten dat hij toch geen crohn heeft en ik de blik in zijn ogen zag werd ik echt misselijk. Ben zo aan het duimen dat dat niet zo is en dat hij alleen 'maar' allergisch is ofzo.
Nick is gelukkig niet boos op mij omdat ik hem heb vastgehouden (eigenlijk in de houdgreep) bij het bloedprikken. Hij wilde gisteravond nog met me trouwen zei hij dus daar ben ik echt heel blij mee!
Ben echt heel erg benieuwd wat er uit gaat komen donderdag, hou jullie op de hoogte.
liefs Nicole
Gepost 09 februari 2010 - 11:35
Kinderen zijn allereerst heel flexibel, maar zijn vaak juist heel boos op degene die het dichtst bij hem staan. Dus niet op degene die prikt of iets anders vervelends moet doen. Dat heb ik de afgelopen jaren wel ontdekt met Stan. Hij kan echt op momenten heel boos op mij zijn, alsof ik hem dit onrecht aandoe. Maar hij laat ook merken dat hij juist heel veel van mij/ons houdt, doordat ik/we altijd bij hem zijn als hij moeilijke dingen moet ondergaan in het ziekenhuis. Dus probeer sterk te zijn op voor hem moeilijke momenten, maar laat ook gerust je tranen gaan als je het zelf even niet meer trekt.
Heel veel sterkte met afwachten totdat je meer weet. Bedenk wel dat in het bloed niet altijd alles te zien is èn dat de kans op Crohn echt wel klein is. Bij Stan kregen we in het begin trouwens te horen dat hij Pfeiffer had volgens de bloedwaarden, terwijl later bleek dat niets daarvan ooit te zien is geweest in zijn bloed. Jij kent je kind het beste en blijkt het bloed goed te zijn, maar vertrouw je het echt niet, dring dan aan op verder onderzoek.
Veel liefs!
Gepost 09 februari 2010 - 11:41
Ik weet hoe jouw hart als moeder dan bloed lieve Colle. Ik heb het helaas te vaak meegemaakt dat artsen nare dingen deden met mijn kind en je als ouder je zo machteloos voelt. Je hele verhaal raakt mij erg. Ik ga heel hard duimen dat het een voedselallergie is en niet die nare crohn. Leef erg met je mee dikke knuffels Kaatje
Gepost 09 februari 2010 - 11:48
Hopelijk heeft je zoontje geen crohn.
Jammer dat de uitslag er nog niet was van de ontlastingskweek.
Wens je de komende dgn heel veel sterkte en kracht toe.
Gepost 09 februari 2010 - 11:58
@Sammetje dit is echt raar maar bij mij zeiden ze toen ik 14/15 was en vage klachten had ook dat ik pfeiffer had maar dat ik al over het ergste punt heen was (kwam uit bloedonderzoek) en dat was het.
Ik zei toen nog tegen die man ik ben dan wel niet fit maar ik lig echt niet heel de dag te slapen. Toen zei mijn moeder tegen mij die man weet niks en zegt gewoon maar iets om van ons af te zijn. Bij lichamelijk onderzoek weet ik nog dat ik pijn had toen die arts rechts onder mijn buik duwde zei ook echt au... toen zei hij voelt alsof je moet poepen he
Gepost 09 februari 2010 - 01:30
Ik weet trouwens niet of het qua operatie gescheeld had, als ze je klachten eerder hadden onderkend als Crohn. Bij mijn man en zoon volgde de diagnose Crohn toch nog vrij snel en ook zij zijn beiden al geopereerd (mijn man al 2x).
Wat zijn artsen toch af en toe lekker onbenullig hè... Alsof moeten poepen en pijn voelen hetzelfde is....
Gepost 09 februari 2010 - 04:34
Ik wil jullie dan ook heel veel sterkte wensen en hopelijk is het geen crohn! Ik denk aan jullie.
Gepost 09 februari 2010 - 10:20
Veel sterkte Colle met je zoontje. Hopelijk is het een allergie of intolerantie (kan ook vervelend zijn hoor!)maar verder niets ernstigs.
Gepost 09 februari 2010 - 10:28
Als ik je verhaal lees heb ik zo'n medelijkden met hem,hij snapt natuurlijk ook niet waar het allemaal voor nodig is.
Gelukkig hebben jullie begrip voor zijn angsten.
Ik snap jouw angst ook heel goed,maar probeer er van uit te gaan dat het niets ernstigs is.
Er kunnen heel veel oorzaken zijn voor buikklachten.
Veel sterkte meid.
Gepost 10 februari 2010 - 08:12
denk aan jullie
groet frank
Gepost 10 februari 2010 - 09:24
Ik duim voor jullie.
Gepost 10 februari 2010 - 12:31
Gat wat een gedoe allemaal met jullie kereltje in het ziekenhuis.
Gelukkig is het achter de rug en toch wel goed dat er bloed geprikt is ..geeft mss wel duidelijkheid..ik hoop het !
Ik vind het zo lief dat hij zei dat hij met je wil trouwen..
Ik wil je alvast veel sterkte wensen voor morgen,
ik denk aan jullie,
Succes !!!!
De tijd zal alles leren......
Gepost 11 februari 2010 - 12:09
De arts is blij dat er niks wijst op crohn maar wil Nick wel in de gaten houden komende maanden.
4 maart moet hij weer op controle komen gaat hij hem weer wegen en zijn buikje onderzoeken en kijken hoe hij dan is.
Ondertussen moet ik wel in de gaten houden hoe vaak ontlasting hij per dag heeft (en hoe vaak diarree).
Als ik het in tussentijd niet vertouw mag ik hem meteen bellen vond dat erg fijn toen hij dat zei.
Ben erg blij dat niks op crohn wijst maar ben nog niet helemaal gerust gesteld... hij zei wel dat hij geen ijzertekort had of andere tekorten had dus wat hij binnen krijgt wordt
wel opgenomen. Daar ben ik wel heel blij mee. Hoop gewoon dat hij tussen nu en 4 maart wat aankomt. Ik opperde nog misschien heeft hij wel een snelle stofwisseling maar de
arts vind het niet fijn dat Nick zo vaak dunne ontlasting/diarree heeft en zo weinig weegt
Aan de ene kant dus opgelucht dat het geen crohn is
Liefs Nicole
Gepost 11 februari 2010 - 12:43
Goed dat de arts hem blijft opvolgen.
Ik hoop dat het de kleine man stiekem toch gaat lukken ondertussen aan te komen
Gepost 11 februari 2010 - 12:48
Echt superfijn dat het geen crohn is !!
Maar van de andere kant hou je nu inderdaad wel die onzekerheid van of alles wel goed is..
Gelukkig houden jullie en de arts hem zeer goed in de gaten...dat is heel fijn dat de arts jullie zo goed begeleid.
Ik hoop dat jullie kleine mannetje zich spoedig beter zal voelen !!!
Veel beterschap voor de kleine man !!
De tijd zal alles leren......

Help