Echt fit is ie nu niet. Hij had verleden weekend heel benauwd en non stop hoesten en bij de huisarts bleek kroep. Heb toen een puffer gekregen maar hij slaapt dus al bijna 2 weken heel slecht door het vele hoesten. Sinds eergister heeft ie wel weer diarree maar van mijn zusje (is hier in het dorp dokterassistente) heerst dat volop nu. Was blij om dat te horen is het dus een virusje.
De arts zei gister wel dat ie wat bleek zag met wallen maarja wat wil je met zo weinig slaap. Nick probeert nu wel meer te eten hij zegt ook van mama als Nick veel doet eten wordt hij grote jongen en hoeft hij niet meer naar het ziekenhuis, de lieverd hij doet echt zijn best! Zijn gewicht is nog steeds wat te weinig maar ik zei ook mijn man is 1.75 ik ben 1.65 dus ik verwacht niet dat Nick een boom van een vent wordt. Qua gewicht was ik vroeger een dikkerd tot een jaar of 6 en toen ik 19 was voor ik ziek werd woog ik 50 kilo mooi op gewicht. Mijn man was vroeger ook aan de magere kant en die is nu lekker flink dus.....
De arts dacht ook dat hij allergien aan het ontwikkelen is want hij reageerde op bepaalde testen licht positief en aangezien mijn man veel allergieen heeft denkt hij dat zich dat ook bij hem ontwikkelt.
Mijn man denkt ook dat het oplichters zijn osteopaten, ga gewoon kijken of ik iemand kan vinden met goede referenties. Kan het altijd 1 keer proberen.
maak me zorgen
Gepost 05 maart 2010 - 09:06
Ik hoop dat je een goede osteopaat kan vinden waar je je prettig bij voelt. En idd baat het niet dan schaad het niet.
Heel veel suc6 en ik hoop dat je kleine ventje zich snel beter zal gaan voelen.
Heel veel suc6 en ik hoop dat je kleine ventje zich snel beter zal gaan voelen.
Live life to the Fullest
Gepost 05 maart 2010 - 09:25
Je hebt tegenwoordig osteopaten, die samenwerken met een fysiotherapie praktijk..
Ik denk dat je dan mag aan nemen, dat je wel een goede hebt
Ik ken een goeie, maar die zit in Zeeland en dat is wel een eindje bij jullie vandaan
Ik hoop dat het toch beter mag gaan met Nick en dat hij lekker aankomt!
Maar anderzijds wil je ook weten wat er aan de hand is
Succes!
Ik denk dat je dan mag aan nemen, dat je wel een goede hebt
Ik ken een goeie, maar die zit in Zeeland en dat is wel een eindje bij jullie vandaan
Ik hoop dat het toch beter mag gaan met Nick en dat hij lekker aankomt!
Maar anderzijds wil je ook weten wat er aan de hand is
Succes!
*Je gezondheid is je kostbaarste bezit, blijkt maar weer uit de steeds duurdere zorgverzekeringen...
Gepost 17 juni 2010 - 08:59
:yahoo:Nou jullie zullen het zelf niet geloven geloofde het zelf amper maar het gaat al sinds koninginnedag steeds beter met mijn mannetje. Anderhalve week voor koninginnedag ben ik met hem bij de osteopaat geweest en die merkte dat er iets niet goed zat. Zijn milt en lever waren een probleem en hij liet zien dat Nick makkelijk naar een kant kon draaien maar dat de andere kant amper ging. Nick moest toen zitten op de behandeltafel en heeft hij geduwd en gedaan en ik zag dat mijn mannetje het niet prettig vond maar hij liet alles toe (mijn bikkel).
Toen hij na een half uur klaar was kon hij wel draaien naar links en rechts. Dacht nog jaja en nou is het klaar. Maar goed hij zei dat het een paar weken kon duren en we hadden een afspraak voor na 6 weken gemaakt.
Wat ik na een kleine week merkte is dat hij ineens veel meer begon te eten en dat het hem smaakte. Hij kon genieten van eten en dat heb ik nooit bij hem gezien.
Op koninginnedag was hij bij mijn moeder en daar zei hij ineens ik moet poepen en toen is hij zomaar op het potje gegaan en heeft daarop gepoept. Sindsdien nooit meer in de pamper.
Zelf geloof ik niet meer dat het toeval is geweest denk dat de osteopaat echt geholpen heeft en ben zo blij
. Nick eet sindsdien veel beter en zijn ontlasting is ook niet meer dun geweest.
Volgende maand nog wel terug op controle bij de kinderarts want wil wel dat hij nog een keer nagekeken wordt.
Toen hij na een half uur klaar was kon hij wel draaien naar links en rechts. Dacht nog jaja en nou is het klaar. Maar goed hij zei dat het een paar weken kon duren en we hadden een afspraak voor na 6 weken gemaakt.
Wat ik na een kleine week merkte is dat hij ineens veel meer begon te eten en dat het hem smaakte. Hij kon genieten van eten en dat heb ik nooit bij hem gezien.
Op koninginnedag was hij bij mijn moeder en daar zei hij ineens ik moet poepen en toen is hij zomaar op het potje gegaan en heeft daarop gepoept. Sindsdien nooit meer in de pamper.
Zelf geloof ik niet meer dat het toeval is geweest denk dat de osteopaat echt geholpen heeft en ben zo blij
Volgende maand nog wel terug op controle bij de kinderarts want wil wel dat hij nog een keer nagekeken wordt.
Gepost 17 juni 2010 - 09:18
Dat is goed nieuws zeg!
Ben blij voor je dat het geholpen heeft voor Nick.
Dat het nu maar zo mag blijven doorgaan met hem
Ben blij voor je dat het geholpen heeft voor Nick.
Dat het nu maar zo mag blijven doorgaan met hem
Gepost 17 juni 2010 - 09:21
Meid, wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat met je mannetje. En daarbij ben ik ook heel blij voor jou want om als moeder te zien dat je kind zo lijdt , dat is vreselijk.
Wel verstandig overigens dat je volgende maand nog een bezoek brengt aan de kinderarts.
Maar voor nu , vooral genieten!!!
Wel verstandig overigens dat je volgende maand nog een bezoek brengt aan de kinderarts.
Maar voor nu , vooral genieten!!!
Nieuwe dromen, nieuwe kansen , nieuwe wensen ontluiken.
Gepost 17 juni 2010 - 12:57
Colle, wat ben ik ontzettend blij voor jullie zeg!!!
Shoot for the moon... Even if you miss, you will land among the stars [Anon]

Help